6.4.09

Seharian

Assalamualaikum wbt.


Pagi saya dimulakan dengan air coklat yang tumpah berderai di atas meja.Banjir besar melanda akibat mug dilibas buku anatomy yang tebal tu.Saya baru je minum seteguk, setelah tumpah seteguk je yang tinggal.huhu.Sedih betul tapi saya mengelap tumpahan dengan tenang gitu.cet.(sampai sekarang saya masih lagi terbau-bau susu coklat di sekitar meja belajar saya ni)


Tadi saya sebak gembira atas kejayaan seseorang.Bangga saya dengan dia.Harap boleh jadi sepertinya.Akan saya kembali ke Malaysia sebagai seorang doktor dalam masa 5 tahun lebih lagi.Moga diri sentiasa kuat.

nota tangan 1:cukup.hidayah, pergi belajar anatomy tu.kata nak jadi doktor hebat.

nota tangan 2:doakan.daa~

p/s:tajuk dan pendahuluan entri bajet macam nak tulis sepanjang hari jer.hua2.

2 komen:

SaKINah said...

amin..
semoga impian menjadi kenyataan..
haha..
ayat skema..

megaa said...

ameen...
jom sama2 jadikan
impian kenyataan.
insyAllah

p/s:bukan skin mmg dak skema ker?=P