15.4.09

Semakin Faham

Assalamualaikum wbt.

Kenapa dengan tajuk entri ni?.Sebenarnya ia berkaitan dengan kecintaan baru saya yang saya cakap dalam entri lepas.Saya semakin faham perasaan seorang ibu dengan kehadiran cinta baru saya tu.(^_^)


Faham bagaimana resah hati seorang ibu membiarkan anaknya bersendirian.haha.(bajet macam baru dapat anak pulak)=P.Untuk pengetahuan semua cinta baru saya itu adalah 3 ekor ikan comel yang baru juga la saya beli.Ini baru je anak ikan kalau anak sendiri nanti macam mana entah.(*_*).Bangun dari tidur je terus saya menjenguk balang mereka untuk memastikan mereka masih hidup.hua2.Lepas tu terus saya pasangkan air pump untuk pengudaraan dan bagi makan.Balik dari kuliah dan sebelum tidur sekali lagi saya pasangkan air pump mereka.

Pagi tadi terkejut sangat.(@_@)

'Dayah, ikan ko mati!' jerit Suha.

'Huh?!' saya(suara masih belum boleh dikeluarkan dengan jelas).

Masa tu saya masih atas katil.Mengantuk.huhu.Saja Suha kenakan saya.Cuak gila masa tu.Kalau tak mesti saya tidur lagi dan akan lambat ke kuliah.haha.


Seronok tengok the tigers berenang-renang lincah.Lebih-lebih lagi bila balik dari kuliah.Dah lama saya nak beli ikan peliharaan tapi ada saja kekangan masa dan entah apa-apa lagi.Jadi saya pun pelihara jelah ikan kat blog.hehe.Ingat tak kat template lama dulu saya ada letak gadget kolam ikan.wee~


Akhirnya,dapat jugak pelihara ikan sebenar.Sekarang tanggungjawab saya dah bertambah, ada 3 nyawa baru perlu saya jaga.haha.The tigers saya tu kecik-kecik saja.Risau pun ada kadang-kadang.Kawan tolong tengok-tengokkan mereka ya bila saya tiada.nota 1:inilah the tigers.(sori, kualiti gamba henset je)=P

nota 2:kejar belajar.ganbatte!

0 komen: