18.4.09

Hari Gembira

Assalamualaikum wbt.

Malam tu, saya dah tidur. Tiba-tiba bella datang bilik dengan gaya ala-ala penjual barang kosmetik, tutup lampu, kejut saya dan tutup mata saya.Saya adalah blurr mamai masa tu.Dia pun bawa saya pusing-pusing kat tangga dan sekitar sakan.Perkara sama berlaku pada ijan cuma bezanya tika itu ijan sedang membuat popia untuk program esok hari bukannya tidur macam saya.haha.

Lepas tu kami ditolak dengan ganas masuk satu bilik yang menyeramkan.Jeng.Jeng, Jeng(macam ni ke nak tulis bunyi, cam buruk je)

Penutup mata dibuka....

'suprise!!!'mereka.

'arrr!!'saya sambil menutup muka.
Saya dan ijan disembur sejenis bahan kimia yang tak merbahaya.Orang panggil benda tu apa ya?Alaa...yang macam salji dan sesuatu yang panjang-panjang bewarna hijau.hehe.habis rambut dan seluruh badan kami diselaputi benda itu.(@_@)

'happy birthday to you....(sampai habis) sanah helwah ya....(sampai habis)'mereka.

Sambutan hari lahir yang ke-19 ini adalah yang paling bermakna bagi saya.Serius.Terima kasih semua yang sudi bersusah payah mengadakan suprise party malam tadi.Saya hargainya dengan hati.(^_^)

Saya berkongsi tarikh lahir dengan Ijan, kawan saya.Jadi semalam adalah 2 in 1 party.Terima kasih maryam, dayat, ain, ira, arfie, uchu, adeq, anje, dayah, mizah r, mizah f,izzah, nuha, bella, rahmah, gee, dila, achik, anis, yuni, skin, suha, farah, along, k.long dan ramai lagi.Siapa-siapa yang namanya tertinggal boleh tinggalkan pesanan kat kotak komen ye.=P

Pagi 18 April tu dalam perjalanan ke program miniclinic saya dapat panggilan dari mesir.Nad, terima kasih kerana masih ingat hari lahir aku.cewah.Aku tunggu hadiah dari ko.Jawab exam elok-elok.

Tak lupa juga buat semua yang mengirimkan ucapan melalui medium yang pelbagai, di sini saya ingin mengucapkan terima kasih, maaf zahir dan batin.(cam ucapan hari raya je).

nota 1:kek-kek dan makanan malam tu semua home made.sedap okay.jangan tak tahu.kalau ada sesiapa nak buat tempahan boleh hubungi saya.=P

nota 2:you all gave me assurance that i'm right where i belong.

p/s:'malam tu agak emosi.mereka buat hati terasa haru.sayang kamu semua dengan sangat.'~saya~

10 komen:

serikandi harapan said...

hehe..
aku tunggu adiah dari ko jugak..
ko kan balik 2.9~
tarikh penting tuh..hik3

megaa said...

to nadhirah:

hehe.
yeah!hidup 2/9.
yelah, mesti r penting
sbb time tu aku balik mesia.
ada apa2 lagi y pentg ke ha?
(smiley mata pusing2)

umairah said...

mn aci nad je dpt hadiah...
nk hadiah gak...
hua3...

megaa said...

haha.
aci xde kat sini.
pi cari kat tempat len.

em.
ak tggu hadiah dari ko gak ni.
jgn wat2 lupe nnti.=P

p/s:ko nak ape cepat g taw ak.nnti ak blk mesia ko tuntut r.serius ni.

umairah said...

hurm..aku xnk pape..
aku nk ko balik ngn selamat je...
p lau ko nk bg,aku trime ngn hati yg terbuka...
hehe...

megaa said...

ewah.
baiknye bunyi.=P
insyAllah, doakanlah.

nantilah.heheh.

belas_kasihan16 said...

waaaaaaaaaaaaa~
byk nye adiah.. jeles3~

megaa said...

haha.
jgn la jeles.(^_^)Y
bg la sy hadiah lg.

Anonymous said...

nurhdyhs!!
hahaha..adehh..aku penjual alat kosmetik ke=.=..isk3..takde kaitan pun?? T_T

haha..neway, i had fun also tat nite, seronok tgk ko nanges? hua3~ gurau je :p

bila kita buat org gembira, secara otometik diri kita pun tergembira skali. kan2?

hehe..still, ko nangis! hahahahahah!! :p

skin said...

naluri wanita terserlah malam tu..
hahaha...