11.4.09

Nantikan...& Kisah Semalam

Assalamualaikum wbt.

Hari ni saya buat kerja gila.(tak la gila sangat sikit je kot.huhu)Saya ambil risiko besar.Tak tahu la betul ke tidak tindakan tu.Beraninya saya.InsyAllah, kata orang besar risiko manis natijahnya tapi besar jugak la kesannya kalau natijah tak seperti yang dijangka.Mengharap yang terbaik, saya tawakal.InsyAllah dipercayai.Ya Allah berkati usahaku.Nantikan ya hasilnya.*wink*


*ini kisah semalam*

Fuuh...sangat puas semalam bersukan.Sukan pre-karisma(malas nak terangkan skrg.nnti2 la.lgpun bukan ada org y nk faham.sbb mana ada org bca blog nih).Sukan ni asingkan boys and girls.Ala-ala tertutup gitu, seronok.Banyak acara yang dipertandingkan.Saya lepas gian main ping-pong sungguh-sungguh.Alhamdulillah dapat sumbang 2 pingat emas untuk group purple bagi ping-pong single dan beregu.Group purple dapat tempat pertama lebih 3 mata je dari group orange yang menduduki tempat kedua.Cayalah purple.Diam-diam ubi berisi, diam-diam purple dapat nombor 1.=P


Lepas tu, saya tak sangka setelah berapa tahun ek?erm...sejak sekolah rendah dalam darjah 4 ke 5.Cuba kira berapa tahun.Saya masuk acara lompat tinggi setelah sekian lama saya tinggalkan.haha.Saya masih ingat dan masih boleh melakukan gaya fresbie tu rupanya.Banyak lagi gaya lompat lain tapi tak berapa saya berkenan contohnya gaya gunting.Setakat ni dua itu je yang saya dapat ingat semula.Saya tak menang pun acara tu sebab dah keras kot dah tak boleh lentik macam masa muda-muda dulu.=P.Perlulah banyak praktis kalau nak lompat dengan tinggi dan bergaya.(^_^)Y


Semalam juga kami bergambar sakan okay.Macam-macam aksi ada.Aksi terlarang pun ada.Jangan tak tau.hehe.Begolek-golek kami atas rumput palsu tengah padang di stadium terbuka JUST sambil menyaksikan acara balapan.Saya gembira sangat ada kawan yang sporting macam kamu semua!Saya sayang kawan-kawan saya.Nanti ada masa saya kongsikan gambar.Sampai sini dulu.

heart's whisper 1:antara kelebihan bersukan dapat kenal ramai orang dengan lebih dekat.suka saya beregu ping-pong dengan k.tiqah.k.faezah adalah sangat sempoi, sporting dan teror main ping-pong.hihi.

heart's whisper 2:otot-otot saya mengalami trauma.

heart's whisper 2:i'm craving for it!i should get one asap at least before i go to turkey this coming 2nd semester break.huhu.insyAllah.(berangan saja.exam byk lagi hidayah oi!).

heart's whisper 3:i don't care with others words as long i know what i'm doing is right on His path.

p/s:semalam merasa guna digital slr(kepunyaan k.syamin).haha.perasaan?oOh...coOl!

1 komen:

megaa said...

testing2.
yeay!
dah boleh.