26.2.09

Aku sayang sama kamu

Assalamualaikum wbt.


Saja nak meluah rasa kali ni.Saya dah jatuh sayang pada blog ni.Saya sayang blog saya.=)Biarlah orang nak kata apa.Buruk ke,template tak menarik ke,entri tak membina ke,newbie ke,nothing ke dan sebagainya.Saya tak kisah sebab sayang saya tanpa sebab,okay.haha.Saya suka awak blog,awak beri saya ruang untuk berkongsi,ruang untuk mengarut,ruang untuk bercerita,ruang untuk jumpa kawan-kawan.=)


Hilang rasa resah bila blog beri ruang untuk saya meluah.Terpatri kenangan indah bila blog beri ruang untuk saya mencoret memori.Lega dirasa bila blog beri ruang untuk saya berkongsi pandangan yang tak seberapa.Walaupun tak sampai 2 bulan lagi pertemuan kita.Suka.Oleh itu,sebagai penghargaan saya nak beri nama pada blog saya ni.haha.(penghargaan ke ni?)Apa ya?Ada idea tak?Boleh la bagi cadangan anda di bahagian comment.Nanti saya pertimbangkan.


Nota kaki 1:terima kasih jadi pendengar setia bebelan saya.dah la saya tak pandai menulis.

Nota kaki 2:mood tengah ceria.okay,nak sambung kerja.daa~

9 komen:

PuteriBonda Anis said...

ihiiih!
salam!!

saya pown sayangkan blog saya!!!!!!!!!
puteribonda..

ihihi..
namer sesuai??
erm...

aper ek..
tak der idea ar skunk nie...

ihihi..
t klu ader idea t nisa gtau ea...

=D

megaa said...

to nisah:
wsalam
kita sama-sama sayang blog kita.
kan?
suka.
emm...nanti dah ada idea sudi2 la gtaw
ye?!=)

p/s:rindu nisah

fieqa said...

salam!!!..
dayahhh!!!...

rindu nye kat kaw!!..
salam ziarah blog kamu neh eh..
ko camne kat saner???...
dayah n zati camne..kem salam dorg ek..huk3..rindu2 ngn korg sumer..

saya pon sayangkan blog saya..hehehe~~..
the labyrinth of pious..

pader aku maksud blog aku sgt mendalam..ceh2..hehehe~~~

uiskhh, name ekk...
x terpikir laa lagi..
jap..


'pure hearted hall'..???

bleh x?..HEHE..ni je y terlintas...=p

megaa said...

to fieqa:
wsalam.
ko igt aku tak rindu ke kat ko ngan org2
nun di Malaysia tu?=P
aku rindu dengan sangat.=)

kteorg kat sini alhmdulillah sihat2 aje.
tq sudi ziarah,siap bg cadgn lg tu.suke.
'pure hearted hall'
emm...tertarik.
nanti aku kompemkan nk bg nme pe.hee~

p/s:bg aku nma blog ko cam glamour2 n elegant gitu.mcm gah la bile disebut.hehe.i guess i know the hidden meaning when i see the layout.*wink*

megaa said...

to fieqa:

p/s:tambahan.mmg mendalam maksud dan besar makna.

hazirah said...

ala...da berapa kali kt komen naper komen kt x nak kuar... x pe r.. nnti kita nk komen gak..

arfie said...

hoho akhirnya setelah menggunakan nama hazirah berulah comment tu nk kuar.. ok THIS IS MY REAL COMMENT..

hidayah, bagus2 sayangilah blog anda setiap hari..pandangan saya(ceh saya)blog anda ini pasti akan dinaik taraf hingga menjadi blog yang sgt berguna pada orang len nnti.(cam blog yg anda suka baca tu)pastu saya suka gak blog ni coz rasa pengalamn yang anda lalui turut saya lalui.. (klu tulih blog, ayat automatic jadi skema yg melampau)

megaa said...

to nick_gee90:
oh,
sebab tak bace bismilah dulu kot.=P
okay,sile2.
komen jgn tak komen.

p/s:waiting 4 ur comment.haha

megaa said...

to arfie:
haha.
saya kan pencinta bahasa yang tegar(kononnya).
mmg gila skema kan?
naik taraf?!
hee~setakat ni je pon dah rase cukup.
siapalah saya.
tak mampu.=P

p/s:afi post la something kat nahnu2 bas tu.=)