1.3.09

Kali pertama selesaikan tag

Assalamuaalaikum wbt.

1. Anda rasa anda hot?

Of course not,sebab sekarang musim sejuk.=P
p/s:i think you should ask others about me.haha

Upload gambar kegemaran anda


3. Kenapa anda suka gambar ini?
Sebab ni gambar pertama saya edit yang saya suka hasilnya.Gambar-gambar dalam tu masa travel cuti semester lepas.

4. Bila kali terakhir kamu makan pizza?
2 hari lepas.Kauthar kawan saya yang suap, masa tu tengah basuh baju kat tingkat bawah tanah bangunan rumah saya.hehe.

5. Lagu terakhir yang kamu dengar?
Give Thanks to Allah by Zain Bhika.

6. Apa yang anda sedang buat sekarang ini selain menyelesaikan tag ini?
Menikmati a'sir burtuqal(orange juice) yang masam.

7. Selain nama kamu sendiri,apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?
Tiada.Saya suka orang panggil saya Hidayah.Kalau orang-orang Arab tanya nama saya,bila saya jawab,mereka akan cakap 'zai a'rabi' atau 'oh arabic name'.wee~


8. Tag lagi lima orang
1)Intan a.k.a adek
2)Hanisah
3)Safiqa Sapar
4)Kak ngah
5)Adilah


9. Siapa orang nombor satu?
Sahabat seperjuangan saya di sini.Mula kenal dia masa di INTEC.Saya panggil dia adek.
Dia panggil saya angah.

10. Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa?
Hubungan apa yang kamu maksudkan?Kalau kekeluargaan mestilah dengan keluarga dia.hehe.Kalau hubungan sejenis mestilah tidak sebab dia bukan pengkid.Kalau hubungan berlainan jenis, rasanya tiada.Jagalah hati, jangan kau kotori(nyanyi).wee~

11. Katakan sesuatu berkenaan org nombor lima.
Jiran sebelah bilik saya.hehe.Sejak masuk semester kedua saya selalu ke jaamia'h(U) bersamanya.

12. Bagaimana pula dengan orang nombot empat?
Sepupu saya.Sekarang kat Malaysia.Tak punya blog.haha

13. Siapakah orang nombor dua?
Sahabat seperjuangan semasa di bumi waqafan a.k.a KISAS.Bakal ke US tak lama lagi.Sedang buat persediaan di INTI college.


p/s:wahai org-org yang ditag anda tak perlu pun menyelesaikan tag ini terutamanya Kak Ngah.Kalau rajin silalah buat.


Nota kaki 1:saya rasa ramai yang dah buat tag ni.saya je yang agak ketinggalan.

Nota kaki 2:harap umai puas hati.hoho

8 komen:

umairah said...

hehe..akhirnye ko reply gak tag ni..
dh puas ati dh..

[sakuradila] said...

haha..
dayah capub name dila..
bangga2...
wah,dh download photoscape ek..
hihi..

megaa said...

to umai:
yaey!
terima kasihla kerna sudi
menge'tag' aku
haha.

megaa said...

to dila:
saje la nak bagi publisiti murahan.
hoho.
dah.
lepas download je terus edit gamba tu.

p/s:tiba-tiba sekarang jd photo addict pulak.best.

SaKINah said...

sy menikmati a'sir burtuqal bersama dyh time tu.. hoho

megaa said...
This comment has been removed by the author.
megaa said...

to IndahBahagia:
yeke!
maafla lupe nak mention
'menikmati a'sir burtuqal y masam bersama IndahBahagia'.hoho

p/s:skin kah ini??!

PuteriBonda Anis said...

dayah!..
tagged da dijawab!

wee~~
komenla klu rajen..
uuhuhu..

=D