16.3.09

Penyeluk Saku

Assalamualaikum wbt.

Tak tahu kenapa rasa nak letak tajuk tu.Mungkin kesan tindakan saya meletakkan purse dalam saku jaket yang saya pakai, saya pun terfikir, sangat mudah kalau ada penyeluk saku yang nak mengambilnya.Tapi saya tetap biarkan saja ia di situ dengan aman, cuma sesekali saya menjeling untuk memastikan ia masih selamat.Sebab apa saya tak simpan di tempat yang sudah pasti selamat?Sebab instint kuat mengatakan purse itu akan selamat.Saya ni memang.Suka berimaginasi lebih.Kadang-kadang berimaginasi melampau.=)


Penat mental la hari ni.Emosi sikit pagi tadi.Kena beralih tempat duduk je pun boleh bergenang dua mata.Tiada sesiapa yang bersalah dalam insiden pagi tadi tu.Tak rasa apa-apa tapi entahlah saya sendiri pun tak faham.Itulah saya cakap perempuan ni pelik sikit tapi istimewa.


Tadi saya nampak burung-burung kecil terbang dan mendarat.Comel.Ada dua kaki tapi ia tak berjalan macam manusia.Burung tu lompat-lompat.Ralit mata memandang burung-burung tu.Comel sungguh.


Nota kaki 1:ini apa yang berlaku hari ini.saya percaya pada kata hati.saya yakin ia adalah petunjukNya.

Nota kaki 2:nanti saya akan simpan purse di tempat yang pasti selamat tak mahu jadi mangsa penyeluk saku.

Nota kaki 3:ini entri mengarut a.k.a merapu.=P ayat tunggang-langgang.

4 komen:

umairah said...

ko period ek dayah..
hehehehe...

megaa said...

to umai:
ko ni.
diam2 dah r.
hua2.

p/s:hormones fluctuation kdg2 sgt
mempengaruhi hidup aku kebelakangan ni.
haha.ko?

arfie said...

dayah, awak ni mmg suka mmrhati alam r..
bagus2.. lebih2 lg klu masa kt perhati tu kt fikir kebesaran Allah kan? kan?

p/s:ada kena-mengena ker?x per je..

megaa said...

to arfie:
em.
kadang2 suka sgt!
kalu tgOk bunga boleh
sampai berpaling.hehe.=P

setuju.indah betul ciptaan Allah ni kan
arfie.sejuk hati ngan mata bila
memandang.

p/s:mesti r ada kena mengena.wee~