25.11.09

petik bersama

janji.
aku tak akan berhenti,
susun kayu-kayu,
bina tangga-tangga.
hingga sampai awan-awan.
sampai cecah bintang-bintang.
demi kamu.

akan sama-sama kita petik.
di satu hari.

nurhdyh
25/11/09

4 komen:

fieqa said...

yeah.petik.petiklah..

hehehe..
:)))

dayah!
salam aidiladha..
ko share la experience raya korban kat sne yer!!
kat tmpat aku agak 'snyap' je...huhu

megaa said...

yeah.baik.baiklah.

hohoho
:P

fieqa!
salam aidiladha buat ko juge.
okay2.iA nanti aku tulis.
hehe.
kat sini meriah.

arfie said...

erk.. sekali lagi saya sukar menafsirkan puisi ni..
tp, xpe.. klu benda2 best saya pun nk sertai kamu..
usaha dari sekarang supaya kt dapat petik nnti..

megaa said...

arfie:

jom2 sertai.iA benda2 baik dan bermanfaat.hihi.

dtg idea lepas call mak.

bila dia ckp ttg future.rasa harapan dia sgt besar.tak snggup nk hampakan.x mungkin.so, i've to work very hard!