17.11.09

Entri bosan

Assalamualaikum wbt.


sumber:mr.google

Semester ni, kuliah start hari ahad sampai rabu.khamis, jumaat dan sabtu adalah hujung minggu*big grin*

Setiap hari kuliah akan mula pukul 8.15 pg dan habis pukul 11.15 pg kecuali hari ahad dan selasa saya akan pulang lewat kerana ada lab.setiap pagi keluar rumah dalam pukul 7.20 kerana perjalanan ke university dengan bas memakan masa lebih kurang 30 minit.

Masa yang paling dinanti adalah masa untuk pulang ke rumah.Perkara yang paling heaven bg saya adalah bila dapat duduk bermalas-malasan menghadap laptop dalam bilik ini setelah penat di university.dan pada malamnya dapat tidur dengan nyaman di katil yang menggoda dan esoknya bangun dengan ceria.

Kali ni, selang 2 hari adalah turn saya memasak makan malam untuk seisi rumah.kiranya okaylah.kalau dulu 2 orang je.jadi giliran selang sehari, sampai takda idea nak masak apa.

Hmm...begitulah hidup saya sehari-hari.hujung minggu dipenuhi dengan mcm2 aktiviti lain kecuali mggu exam.


p.s:okaylah.mari kita belajar.

p.s2:smlm ada lari-lari sikit masa nak keluar dari pintu lecture hall tu sebab nak kejar kwn yang pantas meninggalkan.sambil menolak pintu itu dengan sedikit terkinja-kinja hampir muka tersembam pd sorang arab guy dari arah bertentang.fuh...nasib tak kena.muka dia macam terkejut tengok keadaan sy y agak agresif masa tu.haha.lainkali behave youself okay hidayah.

p.s3:tadi masa naik tangga nak ke tandas.saja jalan laju2 lompat-lompat sikit takut terlewat untuk lecture seterusnya.sambil kasut mengeluarkan bunyi macam orang main basketball tuh.habis saja mendaki anak tangga terpandang bawah.ada orang sedang memerhati.duh.malu.

0 komen: