29.7.09

Sentimental

Assalamualaikum wbt.

Kata orang bila rindu pada seseorang datang menjengah:

"tengok atap rumahnya pun jadilah~"

------

Saya rindu pada mereka.
Sangat.

Rindu tempat saya membesar.Rindu Temerloh.
Rindu tanah tumpah darah saya.Saya rindu Malaysia.

Tadi semangat guna google earth.Terubat bila melihat walaupun hanya gambar yang tak berapa jelas(salah internet yang lebih siput dari siput).Terlihatkan nama-nama tempat yang familiar itu cukup buat hati ini menari keriangan.

Dalam masa sama saya ber'msg' dengan emak.

msg balas hampir akhir dari emak:

"bye nak tdo dah agr jmpa org d Jordan"


:)

lepas tu saya cerita perihal saya guna google earth.

balas emak:

"oh ya ke.blh lah mak kluar duduk ats atap bye2 org dsana"

comel.

Saya tahu dia rindu.Saya lagi rindu~

:(

5 komen:

serikandi harapan said...

dayah..
saya juga rindu kamu!
cepatla balik temerloh~

megaa said...

hee~
nad.
cepatla jemput aku balik.

Anonymous said...

sy pun rindu kmu berdua!huhu

-bella,x-kisas

megaa said...

bella!!!
rindu ko gak.uhuk.

nanti ak blk ko cuti tak?
hee~

ko tau kan ak dah pindah bkt cermin?
nnti dtg rye mah ak ye~

Anonymous said...

alamk!
awat ak xtau ni.
ak tgh cuti sem skrg ni..huhu
-bella