7.1.09

Jangan diucap Selamat Tinggal

Assalamualaikum wbt.


"next week will be our last class and we'll say goodbye to each other.insyAllah"dr. hussein.

Tiba-tiba saya rasa sebak tp sikit je,emm...mudah betul hati tersentuh.Kadang-kadang saya sendiri pon tak faham kenapalah mudah sgt mata ni bergenang.Malahan sekecil dan semudah mana pon kata-kata atau tindakan seseorang tu mampu menyesakkan dada saya.Terasa jugak rimas bila dalam situasi tu.Kawan-kawan di sekeliling cool je,saya pulak emosi terlebih.Tapi itulah kelebihan seorang yang bergelar wanita dianugerahkan Allah airmata untuk dititiskan walaupun tanpa sebab yang nyata.Begitu jauh beza dengan kaum yang lagi satu tu.huhu.=P

Oklah,sebenarnya nak cerita yang semester pertama saya dah hampir tamat.huray.Tapi final exam sedang menanti dengan muka ceria.huhu.Banyak kena ulangkaji,saya kena ulangkaji betul-betul!Rasa sekejap pulak bersama rakan-rakan sealiran di kelas-kelas,namun memori bersama mereka tetap dekat di hati.hehe.

Pejam celik pejam celik dah hampir 5 bulan saya berada di Jordan,dah hampir 5 bulan saya menuntut di Jordan University of Science and Technology,dah hampir 5 bulan saya meninggalkan bumi bertuah Malaysia dan yang paling penting dah hampir 5 bulan juga saya berjauhan dengan keluarga.Pantas juga masa berlalu rupanya.Emm,rindu pada mereka.

Harapnya saya dapat melalui exam kali ni dengan jayanya. Mak, ayah, wan, saudara-mara, cikgu-cikgu, pensyarah-pensyarah, kawan-kawan doakan kami ya.;)


Nota kaki 1:tak sabar nak cuti semester.huray!pergi 'jelajah jordan'

Nota kaki 2:menanti-nanti saat masuk semester 2.tapi rasa cuak menanti tasjil(daftar jadual sem 2).are u ready for the battle friends?!heheh.

4 komen:

PuteriBonda Anis said...

uhuhu..
wah...
cuti!
bestnyer..
cuti sem baper bulan? (^_^)

megaa said...

anis:
hee~
cuti memang best tp tak
sampai sebulan pon
2 minggu je
huu~

PuteriBonda Anis said...

la...
ye ker...
ingtkan berbulan2..

=)

megaa said...

2 la pasal.
simpati kan kat kite.
hehe.