6.1.09

"coretan sebuah perjalanan"

Assalamulaikum wbt.


"coretan sebuah perjalanan"blog kedua saya, sebelum ni ada"rehlah hayati"(my life journey)tp tak sampai berapa minit pon wujud dah saya hapuskan.Tiada satu pon lg entri yang sempat saya tuliskan.haha.Sebab?Abaikan.=P


Dah lama asyik membaca blog orang lain,niat nak punya blog sendiri memang ada tapi faktor kemalasan menguasai diri.huhu.Oklah kali ni harapnya saya akan berjaya dengan misi terbaru.Semoga "coretan sebuah perjalanan"ini akan membawa manfaat kepada orang lain dan diri saya sendiri khususnya.


nota kaki 1:alhamdulillah

nota kaki 2:boleh jadi kenangan di hari tua nanti.hehe.=)

4 komen:

PuteriBonda Anis said...

owh..
nie blog kedua ker dayah?
ahahhah
tahniah!
da ader blog br...
teruskan menulis dayah...

yup, mane tau, aper yg kiter tules bole bw kebaikan ntok org lain termasukla kpd diri ini..

(^_^)

megaa said...

hahaha
yang first 2 mcm tak boleh
nak sbg iktiraf blog je
serius tak sampai
setengah jam dah delete.
hee~
insyAllah

PuteriBonda Anis said...

haha.. (^_^)
anyway,
klu rajen, ader ms,
jemputla dtg blog nisa...
n, tegurla nisa klu aper yg nisa tules tue x bper elok, k, dayah?

=)

megaa said...

insyAllah.
time kasih sbb sudi dtg sini,
sudi pulak beri komen.
kite hargai dgn sgt.
wee~