20.12.09

Hei pembunuh!

hei pembunuh!
tolonglah.
tolong.
pergi jauh-jauh.
berambus dari bumi.
hembuslah dalam-dalam.
suka-suka hati.

jangan dibunuh yang lain sekali.
jangan dibunuh yang disayang sekali.

aku emo dah lama.
apalah yang aku mampu.
sekadar menahan hembus-hembus kamu.
lemas!

sebab itulah aku lebih suka ruang kecil ini.
lapang.
tak menyesakkan akal.
tak menyempitkan dada.

aku nak menetap di sini.
disetiap ketika.
tapi tak mungkin.
aku perlu juga ke daerah mereka.

nurhdyh
20/12/09

ps:kaku bunyinya.

5 komen:

belas_kasihan16 said...

ni post sempena rokok eh?
=D

megaa said...

sempena?!
hello.

entahlah.mungkin.
:)

arfie said...

emm.. rasa macam sesuai utk semua jenis pembunuh.. tapi klu nk yg dekat skit.. org yg merokok r.. x kira masa, di mana jua, sentiasa bersamamu.. cuma kat umah je xde.. huhu

fieqa said...

best la post nie..
aku terfikir org2 palestin je skrg..
pembunuh2 org palestin saudara2 kite disana..

iskh3..

megaa said...

arfie:

haah.tula.tensi tau dgn org y merokok.

fieqa:

betul.
mcm2 bole tafsir.