13.1.10

Ku bertembung pelangi di hujung jalan sana

Assalamualaikum wbt.

Pagi ini aku berjalan ke rumah ustazah bertemankan langit nila berawan gebu.Persis gula kapas.Subhanallah, indahnya ciptaanMu.

Photobucket
Jordan di musim sejuk.

Photobucket
Salji o salji bila kau nak turun?aku dah lama tak makan ABC.(ish.sejuk2 mcm ni teringat abc!?)

Photobucket
Terima kasih bunga kecil masih setia belum layu menanti aku.(heh)


Dah lama rasa nak shooting(ceh)depan rumah.Sejak musim luruh mula menjengah lagi.Akhirnya baru hari ini betul2 rajin.Sebenarnya sebab perlu ke kelas quran buat aku rajin keluarkan kamera.Shoot beberapa keping sebelum pergi kemudian aku pun lambat sikit sampai.ehe.

ps:kami di sini sedang menghadapi exam akhir semester ini.mohon doa kalian semua ya.semoga semuanya berjaya dengan cemerlang:)

5 komen:

FabulouswithAs said...

cecewah.....macam kenal je kat mane tuh..hehehehehe..cantekkk

megaa said...

yellowrose:

haha.
mestilah kenal k.asma.tmpt jtuh lg dikenang inikan pula tmpt bermain(ceh.tetiba)

promote shopping corner skit n bgnn akk skit.
ehe.

[sakuradila] said...

kih3,...sempat lagi tuh!
gudluck esok pharma dayah!
moga Allah mengiringi^^

arfie said...

haha.. ingatkan dayah da x sudi nak ambik gmbar 'taman nan indah' depan umah kita ni..
bittaufiq wan najah yep...

p/s: nasib baik x selalu ambik gmbar time nk gi klas quran, nnti sian plak kat sheikhah tu tunggu.. (ini adalah repekan semata2)

najihah iman said...

smartlah pics ni..;)
dat little yellow flower tu pun..