26.7.10

Tabah dan Sabar Tak Semudah Mengucapnya

Assalamualaikum wbt.

Pagi khabaran itu, aku tak berani untuk ucapkan 'bersabarlah' mahupun 'bertabahlah' padamu.Sesungguhnya belum lagi aku melalui semua itu.Aku tak tahu bagaimana malah bimbang andai ada kata-kata yang bisa menggurismu.Mungkin kerana itu smsku hanya sampai pada lewat malam itu.

Yang mampu hanyalah meminta pada Allah supaya tabah dan sabar sentiasa disampingmu, bersama kiriman-kiriman alfatiha buatnya.

i'm so sorry my bestfriend for your loss.may he rest in peace.



p/s:cepatlah, aku mahu pulang ke tanah air untuk bertemu mereka yang aku rindu-rindu.

2 komen:

Fakeh said...

KAJIAN SEMASA MENGENAI PERKEMBANGAN WAHABBI DI MALAYSIA, SILA GOOGLE TAJUK-TAJUK SEPERTI DI BAWAH INI:-

(a) SIFAT 20 - http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah
(h) TAJUK KHAS - BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA ASWJ

FAKEH KHALIFAH SAKA

Sha-na.Szied said...

salam kak.. :)
kak..nk follow akk..
tp x de ruang folower pon..
so how ..? hehe :)
btw, keep it up kak..
sedap tulisan akk~